tisdag 14 maj 2013

What's in the box.. What's in the box??


Innan helgen lade jag ut en bild på en stor kartong och nu tänkte jag dela med mig av innehållet.
Jag hittade en "lot" på ebay med Star Wars leksaker, det var lite allehanda saker från Micro Machines serien med lite baser osv, inget jag direkt jagat efter men priset var väldigt bra så jag slog till. När kartongen kom var den väldigt mycket större än sakerna jag beställt var, för i den låg en lite bonus.

Bonusen är den stora Millenium Falcon, inte Katten.
Som ni ser var det en hel del, bonusen är alltså den stora Millenium Falconen. Efter lite forskning så listade jag ut att det är Power of the Force versionen från 1995, den är dock inte komplett, saknar några små delar. Men eftersom den i teorin är gratis för mig så ska jag inte klaga. Den är stor och väldigt robust, den drivs på batterier och har lite allehanda laser ljud och ljus. Jag står just nu i valet och kvalet mellan att sälja bort den eller försöka skaffa dom delar som saknas till den, har inte bestämt än, tanken att bygga ihop, måla om och modda den lite har slagit mig, har ni några tips så hör gärna av er.
Här är två bilder till på spektaklet, ni får ursäkta bakgrunden men hade inget vettigt att ställa den på i bra ljus.


Det var mer i paketet men det blir lite senare, den som väntar på något gott!

//D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar