söndag 21 april 2013

Söndagsprylar

Köpte lite saker idag, jag tänkte unna mig själv lite efterlängtade presenter åt mig själv. Det blev en leksak och ett spel, båda köptes på Sagolika Ting. Det är en leksaks butik i Umeå som säljer lite "finare" leksaker än tex lekbiten, det är mycket trä och lite vintage stil på mycket av grejerna, sen har dom saker som sticker ut ganska ordentligt från alla rosa tårtor, dom passade jag på att köpa.

Star Wars X-Wing Miniature Game. 






Ett spel jag blivit rekommenderad ett par gånger och varit väldigt taggad på att testa men inte blivit av. Nu har jag iallafall köpt spelet och nu behöver jag bara några vänner att spela det med.

Spawn 10th Anniversary. 



En figur som kom redan 2002 som jag suktat efter sedan dess. Jag har aldrig riktigt varit en stor Spawn-fan men just den här figuren har alltid lockat mig. Det var min kusin som först introducerade mig till Spawn för säkert 15-20 år sedan, jag gillar scenerierna och symbolismen, men fastnade aldrig riktigt för storyn, lite synd för den är på sina stunder otroligt snyggt ritad.

Förhoppningsvis får jag lite nya figurer i veckan som jag har beställt från USA så jag kan känna att jag kommit en bit på vägen i mitt samlande. Ska även försöka få upp en hylla att förvara allt i på ett bättre sätt än att slänga det i en garderob.

//D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar