torsdag 11 juli 2013

Toy Time

Då var dags igen att lägga upp en rolig liten leksak jag fått hem. Ber om ursäkt om det är lite segt med uppdateringar nu under sommaren men det är mycket att göra och jag har ingen semester att ta ut så all min fritid går åt till annat. Jag ska dock försöka bli bättre.

Den här figuren är iaf en Quad-Suprise i form av 4st olika Rebel Alliance piloter. Om jag förstår det rätt så är dom tagna från deleted scenes från orginaltrilogin. Dom kom utan tillbehör men det gör inte så mycket, ser bra ut när dom står brevid varandra i hyllan.
Allt med figurerna är samma höga kvalitet som andra Star Wars leksaker, dom är "köttigare" än Clone Wars serierna som är ganska spinkiga. Plasten och lederna är väldigt gedigna och ger ett bra intryck av kvalitet.



Som en bonus kommer här också en Hulk, det är samma modell som ingår i Ultimate Battles packet med Wolverine. Var tvungen att köpa en lös också såklart, går ju inte att inte ha en lös.



//D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar