fredag 12 juli 2013

Leksaksfredag

Då var det fredag igen och tänkte helt enkelt lägga upp en ny figur jag fått hem. Ska försöka lägga upp figurer med jämna mellanrum hädanefter och skriva några korta ord om dom. Jag är bara så dålig på att hitta tiden att göra det.

Idag har vi en väldigt trevlig Obi-Wan från Clone Wars i full stridsmundering. Artikulationen i benen är lite taskig men armarna är fullt artikulerade och detaljerna i målningen ger en bra "weathered" look. Jag är som ni vet riktigt såld på Clone Wars serien och den här figuren är nog en av mina favoriter hitills.



Vet inte om jag ska börja betygsätta figurerna eller så, vad tycker ni?

//D

1 kommentar:

  1. Betygsätt i så fall utifrån kategorier,såsom artikulation, detaljrikedom, tillbehör,marknadsvärde,färgsättning, overall kvalitet, proportion/skala etc :)

    SvaraRadera