söndag 21 juli 2013

SDCC 2013 update del 2

Delade upp inlägget i 2 så det skulle se lite mer städat ut. Del 2 kommer vara enbart trailers.

Riddick Extended Red-Band Trailer
Vin Diesel axlar åter igen rollen som Riddick och jag gillar det jag ser, den är mer Pitch Black and Chronicles och det är jag väldigt glad för.

Kick-Ass 2 NSFW Trailer


Veronica Mars The Movie First Look
Den första storfilmen som är helt finansierad via kickstarter, den drog ihop 2 miljoner dollar på under 10 timmar.

Hunger Games: Catching Fire
Den första filmen var över förväntan från min sida, jag har inte läst böckerna och trodde det var en film som skulle genomsyra "barnfilm" men blev glatt överaskad. Ska bli kul att se om Jennifer Lawrence får visa sin lite mer tuffa sida i den här filmen, den sida man fick en glimps av i X-Men First Class.

Och avslutar med hela Agents of S.H.I.E.L.D panelen går att se här
Jag har nog uttryckt in pepp inför den här serien nog för att säga något.


//D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar